Blooming Sparkly Red Rose

zondag 23 augustus 2009

Hallo

Hallo bloggers!

Na  een tijdje van julie blog te mogen genieten heb ik besloten om naast mijn ander blogs ook hier een account aan te maken.
Zodat ik jullie ook kan laten zien wat ik zelf allemaal maak .
Ik ben momenteel druk bezig om een Victoriaanse villa om te bouwen van bouwval naar een frans-brocante villa.
Daarbij wil ik zoveel moglijk zelf gaan maken
maar aangezien ik ook graag poppenhuisbeurzen mag afstruinen,
zal er natuurlijk ook het één en ander gekocht worden.
Verder hoop ik veel nieuwe ideen en tips en trics van andere bloggers op te doen .
Om ze vervolgens op mijn eigen wijze toe te passen in mijn Brocante Villa.
Ik wil jullie dan ook veel kijk plezier op mijn blog toewensen,
en hopelijk mag ik veel reacties van jullie ontvangen.


Zo zag de Villa eruit toen het in mijn bezit kwam.
En zo ziet de villa er op dit moment uit;
Groetjes,Marleen

1 opmerking:

  1. Hallo Marleen, leuk dat je m'n blog gevonden hebt en me gaat 'volgen'! Kom meteen ook even bij jou kijken en ik ben helemaal wég van dit poppenhuis hierboven, geweldig!! Groetjes en veel blog en knutselplezier. Anita

    BeantwoordenVerwijderen